Home page Strefa Studenta i Absolwenta Biuro Karier Oferty pracy/stażu/wolontariat Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. bułgarskim
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. bułgarskim
Fundacja Biznes Bez Barier została wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia pod numerem 25076. Do krakowskiej siedziby naszego klienta, globalnego koncernu paliwowego, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. bułgarskim
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
- obsługę zapytań Klientów na pierwszej linii kontaktu w ramach ustalonych procesów i sposobów działania,
- informacje zwrotne i kwestie sporne: zaangażowanie w rozwiązywanie reklamacji obsługiwanych przez Dział Obsługi Detalicznej, udzielanie informacji zwrotnych i przekazywanie do Klientów wiadomości w pozytywnym tonie, współpracę z dostawcami innych usług, jeżeli zajdzie taka konieczność,
- oferty i promocje: telefoniczne i mailowe kontakty z Klientami w sprawach dotyczących promocji, ofert stron trzecich, przekazywania gadżetów podarunkowych, zapytań o salda, członkostwa Premium,
- sprawdzanie zgodności zgłoszeń przypadków oszustw i kontrolę poprawności ręcznego wprowadzania danych,
- wsparcie procesu realizacji i transferu punktów lojalnościowych,
- obsługę zdarzeń dotyczących zagubionych, skradzionych, pozostawionych kart,
- wsparcie Klientów w kanałach cyfrowych i aktywne zachęcanie do korzystania z rozwiązań samoobsługowych, przekazywanie informacji do Klientów na temat narzędzi dostępnych na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych.
Wymagania:
Na tym stanowisku powinieneś cechować się wysoką motywacją do pracy, jak również efektywnie komunikować się w zespole. Wierzymy, że w Twoim CV znajdziemy jak najwięcej umiejętności z poniższej listy:
- biegła znajomość języka angielskiego – poziom B2,
- biegła znajomość języka bułgarskiego – poziom C1
- preferowane wykształcenie wyższe licencjackie (związane z biznesem) lub odpowiednie doświadczenie
- doświadczenie w Obsłudze Klienta (dodatkowy atut),
- zdolność do zachowania dystansu emocjonalnego i cierpliwości w trudnych sytuacjach podczas kontaktu z Klientem,
- zdolność do budowania szerokiej sieci kontaktów wewnątrz firmy, w szczególności z ekspertami i decydentami, w celu rozwiązywania bardziej skomplikowanych spraw Klientów,
- wysoki poziom kultury w kontakcie z Klientem oraz zdolność do rozumienia jego potrzeb i spełnienia oczekiwań oraz postawa prokliencka, przy jednoczesnym zachowaniu norm i procedur firmowych,
- mile widziane Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
Oferujemy:
- umowę o pracę z uwzględnieniem wszystkich przywilejów wynikających z posiadanego stopnia niepełnosprawności,
- prywatną opiekę medyczną,
- dostęp do platformy multikafeteryjnej, w tym kartę Multisport,
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
- zniżki na paliwo.
CV prosimy kierować na adres e-mail: rekrutacja@biznesbezbarier.org wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fundację Biznes bez Barier moich danych osobowych w celu wykorzystania w procesie rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz w celu informowania o ofertach pracy na zasadach określonych w Polityce RODO: http://biznesbezbarier.org/politykaPrywatnosci”.
REGON: 357244777
NIP: 676-16-87-491
Bank account:
Alior Bank SA 94 2490 0005 0000 4600 9871 1366
CONNECT WITH US:
DIRECTIONS
© 2018 IGNATIANUM UNIVERSITY IN CRACOW
Design and execution: 3STEP SP ZO.O.
All trademarks and company names are used for information purposes only
The technical data contained on www.ignatianum.edu.pl are for information purposes only
.
and do not constitute an offer within the meaning of the Civil Code (Article 66(1)
Sponsored by Ignatianum America